söndag 14 december 2008

Hejsan!

Jag heter som sagt Lena och jag bor tillsammans med min goa "gubbe" Kjell och våra 3 katter. Mickey som är dryga 20 år och busfröna eller vilddjuren som jag brukar kalla dom, Kitty & Freddy båda 1,5 år. Tänkte visa bilder på dom men hur sjutton får man in fotona här? Jag är ju inget data-snille som ni märker. Nån som kan tala om hur jag ska göra? Jag har hållt på med korttillverkning i 6 år, började med att göra julkort till julen 2002. Förutom de jag gjorde i tonåren & som barn förstås, men det var då det... Har alltid gillat att pyssla. I våras hade jag foton från min systerdotters bröllop som jag ville göra något roligt av. Och då vaknade mitt intresse för scrapbooking, sen var jag fast. Det är ju så otroligt roligt och samtidigt avkopplande, dessutom kräver det inte så mycket av kroppen heller... jag lever med fibromyalgi som är en ständig plåga. Det mesta roliga i tillvaron som att dansa, handarbeta m.m. har jag fått sluta med för kroppen sa helt enkelt ifrån... ja, då får man ju hitta på någon ny hobby att pyssla med så man får lite glädje av livet också. Men nog om det, jag ska inte tjata ut er med sådana trista saker. Nu ska jag försöka få till några foton här också, återkommer senare. Kram.

Inga kommentarer: