måndag 26 januari 2009

Jag har fått en award!



Emilie, & Carina "Cajaba" & Anette "Nettan" & Inger & Lene är väl för snäll som ger mej en sån fin award!! Så tusen, tusen TACK snälla Emilie!! & tusen, tusen TACK snälla Carina!! & tusen, tusen TACK snälla Nettan!! & tusen, tusen TACK snälla Inger!! & tusen, tusen TACK snälla Lene!! Massor med kramar till er alla. :)

Då jag inte vet några speciella regler för denna award så gör jag som följer:
Denna award vill jag ge till alla mina goda vänner som jag har fått här genom bloggen & som ofta hälsar på. De är så snälla & gulliga och skriver så snälla kommentarer hela tiden!!
Så ta med er awarden och dela ut den i eran tur!!
De som får awarden är dessa:

Nettan

Inger

Lene

Karina

Sussie

Ulrica

Camillas kreativa kort i Småland, får tyvärr inte till en fungerande länk.

Camillas krypin

Pernol

Carina

Ovanstående är bloggare som jag gärna besöker för att inspireras, och glädjas!
Massor med kramar till er alla.

2 kommentarer:

Carina sa...

Tack gulle dig!!!! Vad jag blir glad att jag kan inspirera dig!! Du får den genast tillbaka!!!
Kramar

Anonym sa...

Åh, Tack snälla underbara Lena, blir så glad att du tänkte på mig och att jag kan inspirera dig! Känner mig enormt hedrad av att få bägge två av dig!!!
De kommer snart upp hos mig också.

Går det bra med din kalender?

Idag gjorde jag layouten för september iallafall så nu är det bara 3 stycken kvar, jippie!

Sköt om dig nu och ta det lugnt så du inte får för ont!
Jättestor kram till dig från mig!!!