måndag 12 januari 2009

Januari



Nää, den vanliga datorn funkar fortfarande inte, den är inne på lagning! Så jag sitter fortfarande med Lap-Toppen.
Jag håller på att göra en almanacka i ekonomi-modell, jag vill inte kosta på den för mycket eftersom jag kanske kastar den sen. Blev så himla inspirerad när jag såg Sussies kalenderkort, som naturligtvis är mycket finare än mina!! *ler* Ni hittar hennes blogg i min blogglista. Årets kalendrar hittar ni på Kalender.se Detta är sidan för Januari, den är mycket mera glittrig än vad den ser ut att vara här. Till den har jag använt mig av vanligt A4 papper, spillpapper, punchinella, en stämpel, Pro markers, vit gel-penna, stickles, stickers och sist men inte minst en etikett a lá Mysmumlan, Visst är dom fina? *ler* Hon har gjort dem & lagt ut i sin blogg, jag har bara behövt skriva ut dom. Hennes blogg hittar ni också i min blogglista. Tusen tack Ulrica för att jag fick skriva ut dina fina etiketter, & tack så mycket Sussie för inspirationen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Men vad du är gullig Lena som skriver så fina saker om mig och jag blir så glad att jag kunnat bidra med lite inspiration till din almanacka!!!
Din är oxå jättefin!!! :-)

Kram Susanne