måndag 12 januari 2009

Mars



Japp, så var det dags för mars. Eftersom det börjar bli lite tjatigt både för er och för mej så rabblar jag inte allt fortsättningsvis, ni vet ju "grunderna" vid det här laget! Så jag skriver bara om det är något nytt jag tillfört! Ni vet väl alla hur det står till med katterna i mars månad!?! Så det är just därför det är så många kissemissar med på denna, i övrigt är det en gammal rub-ons, den lilla flickan som sitter på fågelns rygg uppe i högra hörnet, (dessa finns nog inte att köpa längre) och en gul pärlemor-skimmrande glitter glue jag använt.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Lena! Vilken fin almanacka även om den är en budgetvariant, och inte ska du väl slänga den sen inte, det tycker inte jag iaf, så de så!!! ;-)
Ser fram emot att se resten av månaderna också!
Tack för att du skriver så gulligt om mig och för att du får inspiration av min alster! Känner mig inte alls så duktig, men känner mig oerhört hedrad att någon blir inspirerad av det jag gör, så TACK snälla Lena!!!!!

Kramisar Susanne!

Pernol sa...

Vilken fin almanacka! Jag känner igen papperen och blommstickerserna. Ser framemot apils uppslag.

kramisar

Petra sa...

Vilken fin almanacka. Ser också fram emot att se nästa månads bild. Tycker Vasaloppsåkarna var kanonfina.
Kram Petra

Anonym sa...

Hej Lena! Vad tyst det varit hos dig nu! Sitter och leker med din fina kisse, den är såååå söt som både spinner, jamar och leker med pekaren!!! Mina hundar lyssnade väldigt till jamandet. :-) Vet du hur man kan få tag på en vovve oxå?

Hoppas allt är bra med dig!

Kramisar Susanne

Anonym sa...

Hej Lena!

Superfin almanacka! =) Jag är bara lite nyfiken om det har kommit ngt med postis? ;)

Ha en trevlig helg, kramar!