onsdag 21 januari 2009

Titta vad jag har fått!




Har ni sett vilket vackert halsband jag fått av Ulrica "Mysmumlan" Jag blev så lycklig när jag såg att jag vunnit något hon gjort i en utlottning hos henne. Nu så har snigelposten kommit fram & jag vart om möjligt ännu lyckligare!! Tror våran brevbärare är en släkting till sköldpaddorna och sniglarna!! ;) ;) Jamen det är väl klart att jag blev lycklig halsbandet är ju helt fantastiskt vackert!! Hon är så otroligt duktig Ulrika!!! Hon gör dom mest fantastiska ting!!! Allt hon tar i förvandlas till konstverk!!! Inte undra på då att hon är min idol!! Tusen, tusen TACK snälla, söta, rara, gulliga Ulrika för det vackra halsbandet!! En jättestor, varm kram skickar jag till dig.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis, vad kul att du vann ;)
Kram Anette

Anonym sa...

Lyllos dej som fått ett så fint halsband.
Maria