tisdag 24 mars 2009

Award


Denna jättefina award har jag fått från snälla & söta Inger Harding har ni inte redan besökt hennes blogg så gör det nu! Hon gör så mycket fint bl.a. jättefina giveaways. TACK SÅ JÄTTEMYCKET INGER, det värmde verkligen mitt hjärta!! & från snälla och gulliga Anette "Nettan" TACK SÅ JÄTTEMYCKET NETTAN, & från snälla Emilie "Wildärtan" TACK SÅ JÄTTEMYCKET EMILIE & så har jag fått den från snälla och gulliga Annica H TACK SÅ JÄTTEMYCKET ANNICA. Alla dessa värmde mitt hjärta nåt oerhört!! Besök Nettan, Emilie och Annica också om ni inte redan gjort det dom gör så fantastiskt fina alster och det är väldigt inspirerande att besöka deras bloggar.
Nu ska jag ge denna award vidare men det är svårare än någonsin att dela ut den då det är så många snälla människor som skriver kommentarer i min blogg som jag blir så otroligt glad för, så till er vill jag säga TACK SÅ MYCKET!! Jag gör så här; jag ger den till några stycken men alla som vill ha den får den. Alltså ta med er awarden även om ni inte står med på min lista om ni vill ha den. VARSÅGOD!!
Ja så var det då dags för listan!

Sussie

Karina

Pernilla

Maria O

Nettan

Kamilla

Annica H

Emilie/Wildärtan

Free Signature Generator

Free Signature Generator

8 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, TACK snälla söta och goa bäste vännen!!! Vilken fin award, den värmer verkligen mitt hjärta och jag ska ta med den hem till mig genast, tack vännen!!! Den kommer precis när jag behöver den som mest!
STORA kramar till dig Lena!!!

Anonym sa...

Tack snälla rara du :)
Jag har en utmaning till dig i min blogg ;)
Kram Anette

Kamilla sa...

ÅÅå tack snälla Lena och vilken fiiin award :D

Pernol sa...

Hej vännen!!! Tack snälla du för den fiiiina awarden!!! Du har något att hämta i min blogg!
kramar
Pernilla

Lene sa...

hej min vän.
ja så har swappen skickats. Urtjusiga kort allihopa!
Hoppas allt är bra med dig Lena?! Jag har tyvärr varit lite dålig på att titta in, men jag ska bättra mig!
Vår träff gick bra och jag kommer att visa lite bilder därifrån!
Må bäst vännen!
kramizar från Lene

Anonym sa...

Tack rara du.
Nu får jag snart ta tag i alla awardsen.
Kram
MAria

Karina sa...

Nu såg jag att du gett mig en till. TACK snälla du. Jag ska ge dom vidare ikväll. Kramar Karina

Anonym sa...

Hej å hå!
Vill bara passa på att skicka en inbjudan till öppningen av Karlssonvaruhuset i Bollnäs i morgon kl 17-21. Det serveras kaffe & tårta!
Kram Nettan