söndag 22 mars 2009

Utmanad

Jag har blivit utmanad av Emilie/Wildärtan. & Kamilla. & Anette/Nettan

Regler: Det här är svårare än du tror!
Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn! Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord! Om personen som utmanade dig har ett namn som börjar med samma bokstav som ditt får du inte ge samma svar som han/hon gjort. Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar! Lycka till!

1. Vad heter du?: Lena
2. Ett ord på fyra bokstäver: Lång
3. Flicknamn: Linnea
4. Pojknamn: Lars
5. Yrke: Lärare
6. Färg: Lila
7. Klädesplagg: Leggins
8. Mat: Linssoppa
9. Sak i badrummet: Locktång
10. Plats/stad: Lund
11. En orsak att vara sen: Lastbilskrock
12. Något man skriker: Loss (till en hund)
13. Film: Lassie
14. Något man dricker: Lingondricka
15. Band: Lasse Stefans
16. Djur: Lejon
17. Gatunamn: Långgatan
18. Bil: Lada
19. Sång: Lyckliga gatan
20. Känd Person: Lill-Babs

Kopiera det här till din blogg och utmana 5 pers!

Allright, jag utmanar;

Pernilla/Pernol

Karina

Camilla Holm. http://www.nogg.se

Maria O

Sussie

Free Signature Generator

Free Signature Generator

3 kommentarer:

Wildärtan sa...

Det var ju enkelt:-D
Jag har haft svårt att kommentera här inne sista 2 månaderna, därav få kommentarer...:-(

Karina sa...

Hej vännen. Jag antar din utmaning. Jag började faktiskt på den precis men körde fast på FILM på K. Jag får fundera på det och återkomma i morgondagens inlägg. Trodde att det var en enkel match men där misstog jag mig allt. Nu ska jag skriva kvällens inlägg om matchen mellan Rögle-AIK som blev 5-1. Det var nog bara tack vare att jag köpte en Rögle halsduk. Eller vad tror du?? Sov så gott min vän. Kramar Karina

Karina sa...

OJOJ vad svår denna utmaning var. Men skam den som ger sig. Jag är nådigt irriterad. Jag lade en order hos Hobby och hantverk den 18 och betalade henne direkt jag fick bekräftelsen Men hon sa att hon inte fått några pengar fast att jag har trippel kollat kontonr. Jag trodde att det var banken som klabbat och betalade igen. Skrev i ett mail till henne att jag skulle kolla med banken. Jag har kollat och verken jag eller banken har gjort fel. Jag har betalat till rätt nr och dom har fört över pengarna. Andra överföringen gjordes i Lördags och borde vara hos henne nu. Men hon säger att hon inte fått dom. Det är 2 gånger 353 kr och det är mycket pengar för mig. Jag har som sagt handlat hos henne förr och det har alltid funkat. Jag är så frustrerad vet inte vad jag ska göra. Kramar karína