fredag 14 augusti 2009

Nu är 3 KAOS Awarder till klara att delas ut

För 10 dagar sen fick jag denna KAOS Award av min snälla vän Inger , och nu har äntligen mina blivit klara att delas ut. Varför det tagit hela 10 dagar att få dom färdiga är för att jag haft sån väldig värk i min nacke & när jag har det så får jag alltid sån fruktansvärd huvudvärk så att jag inte orkar med att göra något. Men nu så är dom klar. :) Sen har det varit väldigt svårt också att bestämma vilka dom ska gå till denna gång. ;)

Jag nominerar dessa personer, utan inbördes rangordning:
Camilla Holm, Busan & Lisan.

Med denna nominering som gäller er alla tre:

Du är mycket kreativ och har utvecklats mycket i ditt skapande.
Du är en härlig och mysig tjej, och du lämnar alltid så snälla och gulliga kommentarer här på min blog.
Jag vill med denna KAOS award tacka för all inspiration som jag får från dig.
Kramar från Lena



Nu behöver jag era adresser tjejer, så vill ni vara snälla att maila mig dem så jag kan skicka dessa awarder till er! Min mail: lenas.mail@telia.com


Min första award går till Camilla Holm



Min andra award går till Busan



Min tredje award går till Lisan



Detta är KAOS;

KAOSens skapare är ingen mindre än Yoli
KAOS är (Kreativa Artister med Otrolig Skaparglädje)
En levande logga som sänds till någon man uppskattar.
Men istället för att ha den digitalt, så skapar man
riktiga scrapverk och skickar dessa vidare.
Den som får, ska i sin tur skicka vidare
egengjorda KAOS-awards till dem de uppskattar.
Awarden heter ju som sagt KAOS oavsett vem som gjort dem.
Och på dessa ska ens egen stil, eller specialiteter finnas med.
Varje KAOS-award innehåller:
Titel: KAOS - Kreativa Artister med Otrolig Skaparglädje.
Skaparens eget namn.
Storlek: 10x15cm
Sedan ska man ju givetvis fota/scanna awarden
och blogga om den också.
På så vis blir ju awarden ett digitalt minne,
men också något man kan fysiskt spara och titta på.
I bloggen utser man också nästkommande
TRE KAOS-vinnare.
Kanske skriva en liten förklaring om varför dessa fått awarden,
eller bara lämna länk till dem.
Jag hoppas att Ni 3 som får mina KAOS vill föra den vidare!

GRATTIS tjejer! :)

10 kommentarer:

Lena sa...

Jättefina KAOS du har gjort Lena. Såå härliga färger. Tror säkert dom som får dessa blir mycket glada. Ha det gott. Kram Lena

Lena B E sa...

Jag lägger in här, det Lisan skrev till mig i sitt mail:

Hejsan
Va trevligt tusen tack.
Jag får läsa lite mer vad det betyder och skicka det vidare sen. Men tack så länge det var jättegulligt.
Kram från Lisan

Camillas Kreativa sa...

Nämnen, vad superglad jag blir!!Tack snälla du för awarden, jag har aldrig fått en sån award förrut så nu blev jag sååå glad!! det är ju lite mer speciellt med en riktig award :o)
jag ska genast skicka adressen till dig...
Superkramar
Camilla

Lene sa...

Godafton min vän!
Vilka fina KAOS och så duktig du är som gjort tre, jag måste gå igång med mina i helgen!
Hoppas allt är bra med dig?!
Ska till Ullared/Gekås i morgon och då ska det handlas kan du tro!
Kramizar från Lene

Busan sa...

Tack snälla goa vännen! Vad fina de är och vad glad du gör mig!!! Har mailat dig idag och jag hoppas det kommit fram med min adress - annars bara hojta!!!
Tack så för att du lyser upp min dag när det är så jobbigt här. Betyder så mycket för mig. De är helt underbara också - du är så duktig!!! Hoppas det är okej att jag inte lägger upp den på min blogg ikväll - men är det okej om jag lånar bilden av dig en annan dag på KAOS-awarden?
Hoppas du får en fin helg och att du mår okej i alla fall. Tänker på dig.
Sommar-kramar Busan

Lilla Pyssel Inger sa...

STORT GRATTIS TILL ER ALLA TRE:)Å vad fina dom blev Lena dom kommer bli jätteglada över att få dessa fina KAOS- Awards är säker på det. Jag vet hur det är å ha värk så bra jobbat min vän att du har fått i hop dom fast du inte har mått bra det kallar jag engagemang DU ÄR BÄST:)TACK SNÄLLA GULLIGA DU också för din omtanke och dina ord på min blogg du är en god vän Lena och är så glad att jag fått möjligheten att lära känna dig:) Önskar dig en jättetrevlig helg utan värk och huvedvärk, kramis i massor från lilla vännen Inger:)

Carina sa...

Så fantastiskt fina KAOS,ar du gjort.Urläckra!!!Mottagarna blir nog stormförtjusta.
Vore roligt om du ville vara med i House of Inspiration forumet tillsammans med mig och många fler.
Där kan vi ha riktigt trevligt tillsammans.
Länk finns i min blogg.

Kram!

Pernol sa...

Vilka urläckra KAOSar!!! Jag har tyvärr inte haft tid att göra mina än... men det kommer. Bättre sent än aldrig!
Tack för titten hos mig! Det är alltid lika kul att läsa vad du skrivit!

kjaaaaaam Pernilla

Anonym sa...

Wow vännen, så fina och vackra awarder du gjort och i så härlig färg, ÄLSKAR dem!!!

Hoppas allt är bra med dig och att nacken har blivit bättre! Hoppas oxå att det går bättre hos tandläkaren den här gången, och du, riv i ordentligt om hon inte lyssnar på dig!!!
Ikväll har jag varit på min första scraploppis hos Helena, scraphusets förra ägare och det var jättekul!!! Gjorde en hel del pappersfynd och lite annat smått och gott! Tänker fota det imorrn och lägga in det i bloggen så du kan se vad jag hittade. Hoppas bara att vädret tillåter att jag kan fota ute, blir alltid bättre då. Idag har det regnat hela dan och varit kallt, brr! :-(

Ha det så gott vännen och sköt om dig! Hälsa gubben oxå!
PS: Kom mitt mail fram som jag skrev igår, tror jag det var iaf. *skratt*? Minnet du vet!!! ;-)
Kramis i massor från din vän Susanne

Lilla Pyssel Inger sa...

Hej på dig min vän:) Ville säga god morgon på dig och önska dig en underbar dag å vecka:) Hoppas du mår bra och får må bra, tänker på dig. Kramis i massor från lilla vännen Inger:)