tisdag 22 september 2009

Mina första jultags




Jag har fått massor med inspiration till dessa tags hos Lena & Erica TACK för det mina vänner! Lena har gjort allt hon kunnat för att jag skulle börja med julkorten någongång och igår kväll så kunde jag inte hålla mej längre. Hi hi... Jag längtade sååå efter att börja med julkorten, egentligen har jag en del födelsedagskort jag måste göra först, men nu kunde jag bara inte hålla mig längre utan jag måste göra bara några stycken iaf. Hi hi... ;) Å roligt var det, det kan jag lova!! :)

2 kommentarer:

Lena sa...

woooooooooooooooohaaaaaaaaaaa, Lena vilka fina tags du har gjort! Jag blir så glad...jag har lyckats inspirera dig! Jätteroligt att få se dessa fina tags. Nästan så man längtar till jul nu,hi,hi. Jag har köpt samma stickers som du använt på dina tags. Köpta hos Nettan va?
Ha det gott vännen. Många kramar från mig Lena.

Anonym sa...

Hej min vän! Nämen har du redan börjat med julen, det var till att vara ute i god tid! ;-) :-) Smart att göra så då det är så mycket annat som ska göras innan jul så det kan bli svårt att hinna med julkort och sånt om man inte börjar i tid. Kul att Lena lyckats inspirera dig att börja, nu kanske jag blir inspirerad också! Skulle behövas för jag känner absolut ingen lust att börja med juligt nu.
Dina tags är hur som helst jäääääättesöta, älskar dem!!!
Nu har jag äntligen gjort färdigt mina tre första KAOS'ar och de läggs på lådan imorrn. Så nu har du nåt roligt igen att se fram emot och hålla utkik efter. Om du vill tjuvkika på dem så finns de på bloggen nu.
Ha en bra kväll!
Varma kramar till dig min vän från Susanne