fredag 18 september 2009

Titta vad posten kom med!




Har ni sett vilket jättefint kort det kom med posten idag! Tjoho så glad jag blev!! :D Det är helt otroligt vackert med Mirabellmotivet och den lilla söta fjärilscharmsen och de andra dekorationerna! Och se så många fina stämpelmotiv jag fick också, bl.a. Mirabell motiv och andra fina stämpelmotiv. Tusen tusen TACK snälla goa Gertrud vad du är snäll som skickade allt detta till mej!! :) Önskar dig och alla andra en riktigt trevlig helg! :)


9 kommentarer:

Lena sa...

Hej Lena!
Vad fint kort och stämpelmotiv du har fått då. Du har träffat på en väldigt rar, hjälpsam och go tjej i Getrud. Det kan jag intyga!!! Roligt att få sån trevlig post i lådan. Hare gott. Kram Lena

Inger Harding sa...

Så flotte saker du har fått!
Kjempefin eske du har laget også, nydelig!!
Ha en fin helg min venn.

Klem, Inger :)

Carole sa...

Really beautiful card, such a pretty image.
Carole

Busan sa...

Vad fint kort och uppstämplat du fått!!! Ja, charmsen var jättefin och stämplen likaså - är så glad för din skull!!!
Hoppas du kryat på dig lite mer och börjat hämta krafter lite. Är lite bättre här men får inget gjort utan vilar mest. Har pysslat lite på ett kort men går så långsamt... ja, det får ta den tiden det tar just nu.
Var rädd om dig och ha det så bra du bara kan och krya på dig!!!
Varma höst-kramar Busan

Lene sa...

Åh så härligt kort du fått! Det är du värd min vän!
Jättesnygg ask du gjort, den gillade jag!
Kram Lene

Erica sa...

Vilken trevlig post. Sådan post blir man verkligen glad av.

Tur man har sådana underbara vänner:)

Ja en skön söndagskväll.
Kram Erica

Camillas Kreativa sa...

Ååå så fint kort, jag bara älskar den stämplen :o)Så fin ask du gjort med, visst är det kul att altra, roligt att göra sina egna förvaringar.
Ha det gott, nu ska jag sussa
Kramar
camilla

Petra sa...

Vilket fint kort du fått och lite uppstämplat från goa vänner är ju aldrig fel.
Ha det gott.
Kram
Petra

Anonym sa...

Wow, vilket underbart vackert kort du fått från Gertrud och så fina uppstämplade motiv också! Den Mirabel stämpeln är bara så himla vacker, min favvis för tillfället!
Gertrud är en riktigt go och snäll vän!
Bra att den envisa förkylningen börjat ge med sig nu!
Kramisar från Susanne