måndag 7 december 2009

Dom sista julkorten för i år





Här kommer nu mina sista julkort, det första har jag helt glömt bort att visa er förrut men dom tre följande har jag pysslat med nu i dagarna, jag hade tack och lov lite kort kvar sen förra året också så nu räcker det. Hur än mycket jag älskar att göra julkort så lessnar jag till slut, och det har jag gjort nu, jag är så trött på dom sååå. Jag har ju faktisk gjort ca 50 st och nån måtta får det lov att vara. Nya kommer nästa år, men det är då det. ;) Ber om ursäkt för dom tre sista korten var inte så lätt att fota så bilderna blev väldigt mörka, hoppas ni ser ändå.

7 kommentarer:

Petra sa...

Jättefina kort Lena. Men nog är det väl så. Till slut får de välan räcka. Är också gaaaanska trött på julkort nu. Ska bara skriva mina egna också. Tar en stund det också.
Får väl bli helgens nöje. Julbord på lördag och skriva julkort på söndag. Imorgon blir det lussekattsbak. Har ingen lust, men måste...
Kramiz
Petra

Jenny sa...

Vilka fina kort! Det syns att du lägger en hel del kärlek på dem. Skönt att redan vara klar, jag har nog några kvar att göra, men snart är jag också färdig.

Kram
Jenny

Lena sa...

Så fina välarbetade julkort du har gjort. Dom är verkligen superfina och gjorda med kärlek, det syns. Skönt att vara klar med julkorten,va? Tycker jag att det är. Ha en toppendag. Kram Lena

Lena sa...

Oj,oj,oj, vad fint det har blivit hos dig. Snöar gör det med, kanonfint Lena. Kramar

Catharina sa...

Så snygga julkort du gjort!
Visst är papperen som du använt till flickan som åker skridskor härliga.

Lene sa...

Hej vännen!
Åh så snygga kort och lyckliga du som är klar!
jag ska börja med mina egna idag då jag sålde precis allt jag hade!
Får se hur många jag orkar, en del får säkert ett på mailen i år.
ha det bäst och var rädd om dig!
Kram lene

Anette sa...

Så vackra kort du har gjort.
Kram Anette