tisdag 22 december 2009

Många fådda julkort, julklappar & en vinst!


I fredags kom detta jättefina kort från min goa, snälla och underbara vän Nettan. Jag fick tillsammans med kortet en jättefin Inkidostämpel som heter "Bästa vänner" i julklapp av henne. Tusen tusen tack vännen!! :)



Detta jättefina kort kom på måndagen från min goa & snälla vän Gertrud. Tusen tusen tack vännen!! :)



Även detta jättefina kort kom på måndagen från min goa & snälla vän Busan. Tusen tusen tack vännen!! :)



Detta superfina kort kom idag från min goa, snälla & underbara vän Sussie.


Kortet kom tillsammans med allt detta fina som är i påsen, blommor, charms mm. mm. Jag fick massor med fint i julklapp eller hur? Tusen tusen tack goaste vännen!! :)



Detta jättefina kort kom också idag från min goa & snälla vän Petra. Tusen tusen tack vännen!! :)


Även resterande kort & vinsten kom idag.


Detta jättefina kort fick jag från min goa & snälla vän Camilla. Tusen tusen tack vännen!! :)



& Detta jättevackra kort kom från min goa & snälla vän Lisan. Tusen tusen tack vännen!! :)



Och så fick jag detta fina album som jag vann i Scraphörnans utlottning. Tack så mycket Marit!! :) Jag blev så glad!! :D

& ett kuvert till kom det från Busan idag, som jag inte får öppna förrän på min födelsedag, så spännande det ska bli!! :D

Tusen Tusen TACK för allt fint mina goa & snälla vänner!! :D

I går bakade jag lite, inget märkvärdigt men det blev en toscakaka, en saffranskaka och en sats med kolakakor.
I dag har jag ägnat hela dagen åt mailen och bloggen + internet i övrigt, som att betala räkningar på min nätbank tex. Det är ett tråkigt göra, men det måste ju göras det också.
Och i morgon blir det till att hålla på med julmaten hela dagen så jag slipper stå så mycket vid spisen på julafton, då vill jag att allt ska vara klart. Och förhoppningsvis är det det, men det beror ju på kroppen, vad den säger (hur mycket den pallar med) och om gubben har lust att hjälpa mig med det som är jobbigast för mig. Får väl hoppas att han har stooor lust. *skrattar*


Så en riktig God Jul & ett riktigt Gott Nytt År
vill jag önska alla mina vänner och besökare på min blogg! :)
En stor kram vill jag ge er alla. :)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej govännen! Åh, vad många vackra kort du fått och fina saker oxå!!! Kul att du tyckte om kortet och lilla överraskningspåsen, hoppas du får nytta av den framöver!

Ta det lugnt i morgon med matlagningen så du inte får mer ont än du redan har och jag hoppas verkligen att lilla gubben hjälper dig i köket! Om inte, så hälsa från mig att han ska vara snäll! Det är ju dan före julafton! ;-) *skratt*
Tack för det roliga babblandet igår min vän och för stödet som både du och Kjell ger mig ang. sms-terrorn! Det hjälper mig så oerhört mycket att ha ert stöd, Tack!

Vill önska er båda en riktigt underbar GOD JUL och ett riktigt GOTT NYTT ÅR!

Massor av varma julkramar från din vän Susanne m. familj! *KRAM*

Britt-Inger sa...

Detsamma till dej/er. En riktigt GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR.
Julkramar.

Lena sa...

God Jul till er båda. Här är godis och skinka fixad och nu är det snart dags att börja fira jul. Ha det bäst och bauta kram från mig Lena

Catharina sa...

En stor julkram med hälsning om en god jul och ett riktigt gott nytt scrapår vill jag ge dig!