fredag 12 mars 2010

Tusen tack Lene!


Har ni sett vilken fin Goodie Holder jag fått av Lene, den kom nu idag och nyfiken som man är när det kommer nåt så slet jag upp det STORA brevet. Där fanns en glass låda och i lådan låg denna underbara goddie holder. Wow så fin den är & lila är den med som jag gillar!! :)
Tusen tusen tack för denna goa rara Lene vännen och tack för innehållet också!! :) Vad det är behåller jag för mig själv. ;)

Jag har själv en sån här goodie holder som jag inte har kommit till skott att göra än, men det ska väl bli nåt tag det också. ;) Den tänkte jag ha mina tags i, men nu använder jag denna som jag fick av Lene till det istället och till min egen kommer jag nog på nåt annat sen. ;)

Ha en jättetrevlig helg allihopa! :)

5 kommentarer:

Lena sa...

Åhhh, Lena vilken fin "goodie" du har fått av rara Lene. supersnygg och vilka härliga färger. Något att pryda pysselhörnan med du!
vad roligt det är när man får så fin post. Ha en riktigt bra helg och glöm inte Melodifestivalen i morgon kväll. Kramar Lena

Inger Harding sa...

Kjempefin!! :)
Ha en fin helg min venn.

♥ klem,Inger

Unknown sa...

Jättefin, eh men jag förstod nog inte riktigt vad det är *skäms* Är det som en ask eller vad??
Ja ja kanske kommer påt nån gång :)
Önskar en trevlig helg,,
Kram kram

Petra sa...

Hej Lena! Liten fråga till dej så här på söndagskvällen. Jag undrar lite över några löv du använder ibland som är utstansade. Bl a har du dem i ett inlägg du gjort den
26:e januari på första mappen där.
Är det en dies eller en punch eller vad är det och var kan man köpa den? Har några som jag fått en gång ;), och de är så användbara.
Kram o ha en skön kväll.
Petra

Busan sa...

Missade ju kommentera denna helt underbara förvaring från Lene!!! Den är helt underbar!!! Har suttit och beundrat den länge flera gånger och är så glad för din skull. *kram* :)
Hoppas ni får jättekul i sommar också!!! *hjärta*
Varma vår-kramar
Busan