lördag 19 juni 2010

Kärleksfullt - Tävlingsbidrag till Altheas Mix

Som jag skrev här igår så är jag väldigt pysselsugen nu, och här kommer resultatet av gårdagskvällens pyssel.
Jag kunde ju inte vara sämre än många av er andra så jag gjorde helt enkelt ett kort till Altheas Mix tävling som handlar om kärlek och eftersom jag såg att tiden var knapp så fick det bli ett snabbscrappat kort. ;) Sista inlämningsdag är idag den 19 juni, och i morgon utses vinnaren. Här är det kärlek mellan fåglar och nyckelpigor, i tävlingen så säger reglerna att man får tolka ordet kärlek som man vill och det här är min tolkning. Man kan delta med både kort, Lo och alter, så skynda dig du med och pyssla ihop nåt bidrag. Jag kommer bara att delta med detta kort, det räcker för mig. ;)



Det är lite svårt att se nyckelpigorna som sitter på varsin sida om det nedre hjärtat så jag har tagit en detaljbild så ni ska se bättre.



Nu är det bara att lämna in mitt bidrag och sen kan jag sätta mig och hålla tummarna hi hi. Ha en trevlig helg! :)



6 kommentarer:

Mita sa...

Lycka till, kram Mita Altheasmix

Lena sa...

Hejsan!
Så snyggt kort du har gjort. Härliga färger och detaljer. Håller tummarna för vinst, tum..tum.. Ha en trevlig helg. Kram Lena

Gertrud sa...

Jättefint kort, mmm mycket romantik. Såg du hur vacker Victoria var idag? Jag tyckte mycket om hennes klänning. Jag håller på tummen för dej. Kram Gertrud

LenA sa...

Härligt romantiskt kort med fina detaljer, gillar det massor!
Lycka till i tävlingen!

Kram Lena

Pernol sa...

Sp romantiskt och vackert! Är du frisk från din förkylning nu? Det vore då allt för väl att du blev frisk.

Lycka till i tävlingen!
kramis Pernilla

Petra sa...

Men vilket snyggt kort. Det gillar jag verkligen.
Önskar dej en skön vecka min vän. Håller tummarna!
Kram
Petra