tisdag 12 oktober 2010

Har ni sett så fint!

Igår kom ett paket i min postlåda, gissa om jag var nyfiken vad det kunde vara till jag öppnade det och såg allt underbart jag fått från min snälla, goa och bästaste vän Sussie. Tusen tusen TACK vännen!! :)
När jag skulle göra detta inlägg i går eftermiddag så gick det helt plötsligt inte att komma ut på nätet,
trodde det skulle komma tillbaka lite senare men inte då, det kom inte på hela kvällen,
så jag fick helt enkelt göra det idag istället.
Ååååå allt var superfint, titta här...



Först en bild på allt som kom, förutom ett långt handskrivet brev, oooh så kul det var att få ett sådant, jag vet inte när jag sist fick ett "riktigt" brev... så det var lääänge sen. Tack vännen!☺
Påsen innehåller ett utstansat alfabet som jag gillar jättemycket, tack! det är såå fint!  




En närbild på det superfina kortet!! ☺



Och här en bild på den jättefina tändsticksasken, den innehöll... 
förutom tändstickor så klart, vad annars? hihi ;)
Fanns det utstansade figurer i form av äpplen, fjärilar, blommor, ornament mm. mm. och en liten stämpel. 
Tusen tack min vän! Du vet hur du ska glädja mig du.☺
Ha en fortsatt bra dag och vecka alla!


8 kommentarer:

bili sa...

Så fint paket du fick med mycket bra saker :) Ha´ en bra dag kram bili

Lena sa...

Oj, oj, vilka fina saker du fått av snälla Sussie. Inte undra på att du blev nyfiken och glad när detta paket kom till dig. Julpyntat och fint har du det i bloggen med, ha,ha. Ha en bra dag. Kram från Lena

Anonym sa...

Hej govännen min! Vad kul att du tyckte om allt i paketet! Det glädjer mig enormt ska du veta! Har du sett att stämpeln inte är den jag sa först? Du vet ju hur minnet kan vara ibland(ja, nästan jämnt,hehe!), men hoppas du blev nöjd med den ändå. Jag älskar den och tycker den är sååå himla söt.
Visst vet du att jag har det större Eliza-alfabetet oxå, om du vill ha det så hojta bara till så stansar jag upp.
Synd att du inte kan komma till helgen och vara med på den stora scrapträffen som varar hela helgen, kommer att sakna dig så!!! Skulle vara så kul om du kunde vara med nån gång, kanske till våren?
Idag ska jag avsluta ett höstkort som jag tycker var väldigt roligt att göra, det kommer på bloggen snart så fort mottagaren fått det. Törs inte lägga ut det då hon brukar hälsa på hos mig då och då.
Det är så kul att få skapa något och ge bort då man vet att mottagaren uppskattar det och det gör ju vi som håller på med det då man vet hur mycket jobb och tid det ligger bakom ett alster.:-)
Har fått tillbaka scraplusten med besked nu och då är det bara att skapa och njuta så länge det varar och jag hoppas det varar lääänge den här gången.:-) Visst är det så?
Hur är det med din skaparlust nu? Är du inne i en svacka nu? Du har ju skapat så mycket fint den senaste tiden och då är det lätt att man hamnar i en svacka efter ett tag, det är iaf. så för mig.
Nä, nu måste jag sätta mig ned en stund med kortet för nu kliar det i fingrarna. :-)
Stor kram till dig vännen från mig!
Glad att min lilla gåva skänkte glädje!:-)

Susanne

Åsa sa...

Ooooh vad fina saker du fått av snälla och goa Sussie!!! Glad jag blir att du kunde lägga ut det idag så vi kunde få njuta lite också av allt ögongodiset för det är så snyggt alltihopa!!! :)
Hoppas det nu inte blir mer strul för dig med nätet för det är så trist när det inte fungerar. Har så mycket att ta igen på din sida också och hoppas kunna ta igen det snart för nu SKA det blir lugnare här har jag bestämt. ;)
Ha det så bra du bara kan och var rädd om dig!
Massor med höst-kramar
Busan

Catharina sa...

Hej vännen!
ÅÅåå så fint du fått i lådan.Man blir lika glad varje gång det dimper ner något oväntat i lådan.Man blir helt plötsligt så pigg då fast man kanske egentligen inte känner så pigg.
ikväll har jag varit på en underbart trevlig pysselträff hos Nettan.ikväll var det jultema.Och då trodde ju jag att jag skulle få en massa fina julkort gjorda men se så blev det inte alls.Det blev nästan ett helt +att jag börjat på ett till.Resten av tiden så pratade vi,skrattade och stämplade en hel massa.Och naturligtvis så blev det ju en hel del shopping ocksp(hi,hi).fast det tyckte min plånbok inte om för den är lite tom nu.Det blev dock att jag åkte hem lite tidigare eftersom att jag nu har jobbat min andra dag på praktiken och var ganska trött.det var nog därför som det inte tillverkades så mycket i kväll.Ha en forsatt underbart bra vecka så hörs vi snart igen min vän.Jag tycker också absolut att vi måste ses snart igen
Många stora kramar från Catharina

Lilla Pyssel Inger sa...

God morgon på dig Lena vännen:)
WOW SÅ MYCKET FINT DU FÅTT VAD JAG ÄR GLAD FÖR DIN SKULD:):):) Men du är en riktig god vän Lena så jag förstår varför Sussie är så snäll och gjort detta åt dig:)Men mycket mycket fint var det och förstår varför du blev så glad vem skulle inte ha blivit det:)

Vad glad jag blev att du gillade min sko och skoask, jag visste inte heller att jag var skomakare ha ha ha:) Jag blev helt tokig på dessa skor så det har blivit några till! Kunde inte låta bli så denna veckan är det skor och sko askar som gäller har även lagt ut nytt i dag ha ha ha:)

Tack snälla min vän för din omtanke, jag har det bara bra och mår helt okej för tiden. Får nya behandlingar på Smärtis och väntar på utredning på min nacke och rygg som är dom skador som är kvar efter bilolyckan. Men med dom operationer som jag redan har gjort och rehabilitering så har jag kommit mycket långt och mår mycket bättre en för ett år sen så det går sakta men säkert framåt:):):)
Å jag är jättetacksam och jätteglad över det:)
Hoppas att du mår bra min vän och har det bra?
Önskar dig en toppen dag, nu ska jag titta in i min sko verkstad och göra färdigt min sista sko innan jag påbörjar nya projekt:)
Många varma höst kramar från din lilla vän Inger:)

Unknown sa...

Hej där vännen, Åhh så mycket fint du har fått :) Vad roligt förstår att du blev glad :)
Nu ska jag kika lite här inne hos dig var så länge sedan jag gjorde mig en bloggrunda, tiden har inte räckt till på det senaste..Nu sitter jag på jobbet och har det lite lugnt en stund och då tänkte jag att jag kunde titta in lite :)
Hoppas allt är bra med dig..Ha det så gott tills vi hörs igen / Kram kram

Anette sa...

Åh så mycket fint du fick i brevlådan :)
Så kul.
Var rädd om dig.
Kram Anette