måndag 10 januari 2011

Julkort från mina vänner / Christmas cards from my friends

Helgen började bra med några trevliga samtal med vänner så jag vill börja med att tacka
Sussie, Lena J och Lene för mycket trevliga samtal. Det var så roligt att prata med er tjejer!! ☺
Men fortsättningen på helgen blev inte alls som jag hade hoppats... :-(   Nä fy!...
Vilken tråkig helg jag har haft, inget pyssel orkade jag med heller. Min förkylning har börjat om igen så jag har mest tittat på TV och sovit bort helgen. Det resulterade ju naturligtvis en nästan sömnlös natt i natt som var, dessutom har jag hostat mig igenom natten. Jag har inte sovit många timmar så jag känner mig ganska så mör nu som ni förstår. Men man kan ju naturligtvis inte sova hur mycket som helst så jag får ju skylla mig själv, fast vad gör man när man inte orkar annat? Ja ja, det blir nog rätsida på det med snart. Jag får väl försöka komma i säng tidigt i kväll, men som den nattuggla jag är så blir det nog svårt med det. Hi hi. ;-)

Tänkte visa er alla underbara julkort som jag har fått, titta och njut för det gör jag mest hela tiden!! ☺

I want to wish you all wonderful christmas cards i get from my very kind-hearted friends. ☺

Dessa kommer från Camilla.H, Cattis.R, Busan och Lisan.

Dessa är från Sussie, Pernol, Lena.A och Lena.J.

De här kommer från Erica, Petra, Lene och Inger.

Dessa från Catharina, Nettan, Cajaba och Bimsan.

Jag fick även ett underbart minialbum från min underbara vän Nettan.

Tusen, Tusen Tack alla underbara och goa vänner för alla fantastiskt fina och vackra kort som har förgyllt julen för mig och glatt mig så mycket!! ☺


15 kommentarer:

bili sa...

Så många fina kort du har fått. Trist att du blivit sjuk igen. Krya på dej och vila mycket kram bili

Lena sa...

Hej på dig vännen!
Nu är julen utstädad ser jag. Det blommar så fint i din blogg nu. Trist att du blev sämre igen. Lyd nu tjejen och lägg dig tidigt i kväll, ha,ha.
Väldigt mycket fint du fick till jul. Ha det så gott och krya på dig. Kram Lena

Lene sa...

hej vännen!
Håller med Lena.. gå och lägg dig så du blir kry igen!
Mycket snygga kort du fått! Jag måste också se till att städa bort julen från min blogg! Ska göra det imorn!
Sov gott vännen!
kram lene

Pernol sa...

Åh vad många och fina kort du har fått!

Det är bra att sova mycket när man är sjuk. Jag tycker att det går snabbare över då. Så jag tycker du gör rätt i att sova mycket.

Krya på dig vännen!
kramis Pernilla

Gertrud sa...

Hej Lena, vad tråkigt att du känner dig "vissen". MEN vilken snygg blogg :) gillar den jättemycket. Krya på dej, kram Gertrud

Lilla pyssel Inger sa...

ÅÅÅ så många fina kort du har fått vad roligt för dig:)

Bloggen är superfin så himla trevligt med alla underbara blommor:)

Är jätteledsen för din skuld att du inte mår bra. Hoppas att du får krya på dig snart och får må bra igen:)
Ha det bäst och se till att vila din nu!!!

Många stora krya på dig kramar från lilla vännen Inger:)

Lilla pyssel Inger sa...

Jättetråkit att höra att du är sjuk igen vännen! Vet så allt för väl hur mycket ork och energi det tar har varit med själv du vet!!! Håller tummarna att du får vila dig och ta igen dig så att du snart är på G igen vännen:)

Jag kämpar på med vår nya dator, är van med hur den gamla funkar så allt är nytt och jätteläskit!!! Men jag hoppas vi blir bra kompisar till slut:)

Kul att du gillade mina nya skor, gillar att kunna testa och göra olika saker:) Håller på med något nytt för mig som jag inte gjort förut så får vi se om jag får i hop det eller inte!!!

Är verkligen jätteledsen för din födelsedag och det kommer något sen min vän:) Bättre sent en inte alls eller hur, det kan väl vara kul att få något längre fram också hoppas jag:) Men du är inte bortglömd för att jag missade själva dagen!!!
När var själva dagen? Min födelsedags lista till alla mina blogg vänner, familj och andra vänner fans i min gamla dator suck!!!
Så när den dog så försvann tyvärr all den info så jag måste börja om från början med en ny födelsedags lista!!! Det kommer bli många som jag tyvärr kommer att missa i år innan jag får i hop det igen tyvärr. Men så är livet i bland, får nog göra en altrat födelsedagsbok istället så att ni kära och nära inte försvinner igen från mig!

Ha det bäst vännen och ta väl hand om dig och massor med kryar på dig kramar sänder jag till dig:)Från lilla vännen Inger:)

Annelie sa...

Vilken massa fina julkort du har fått! Visst värmer de handgjorda lite extra länge? Man kan njuta hur länge som helst av dem...
Men vad tråkigt att du har blivit sjuk igen... Hoppas det känns lite bättre idag men krya på dig riktigt ordentligt nu & snabbt!
Kram!

Ellis sa...

Vilka underbara julkort du har fått, hoppas du blir bättre snart!
Kram Elenor

Lilla pyssel Inger sa...

Hoppas att du mår bättre och har kryat på dig vännen:)
Ville önska dig en riktig trevlig fredag och helg:) Ha det bäst och massor med kramar från din vän Inger:)

Evas Pyssel sa...

Oj vad fina julkort du har fått !! Ser att du har många scrapvänner. Roligt att du tar en chans på min utlottning. Lycka till !!! // Eva

Annelie sa...

Tack så jättemycket Lena, vad snäll du är!!
Nej vet du, det är inget band...Jag har lämnat kvar stjälkarna på vissa av rosorna (vanliga minirosor) så att det skulle se ut som slingor. Sen klippte jag små miniblad, av ett stort blad från en ljusmanschett, & limmade dit...
Ska försöka bättra mig och beskriva mina alster lite bättre. Har i dagarna upptäckt hur många detaljer man missat när man först har tittat på ett kort eller liknande och sen läser inlägget...Å andra sidan kanske det bara är JAG som tittar för slarvigt :/
Önskar dig en skön, trevlig & FRISK helg! Hoppas du mår bättre nu,
Kram Annelie!

Lene sa...

Hej vännen!
Hoppas du börjar bli bättre! Tyvärr tar det lång tid, jag är fortfatande inte helt kry, jobbar men skulle gärna ha varit hemma!
Ha en skön helg vännen och var rädd om dig!
Kram lene

Unknown sa...

Mysig blogg du har!

Lilla pyssel Inger sa...

Hej på dig Lena vännen:)
Hoppas att du börjar krya på dig och att du snart är på G igen, tänker på dig:)
Vad roligt att du tyckte om mitt bokkort har gjort flera för jag tyckte så mycket om att göra dom:) Du vet mig när jag gillar något så måste jag göra ett par stk ha ha ha:)

Jag blev jätteglad över att Mita hade så bra pris på sina cardstock det har gått åt en hel del sista tiden och före Jul. Men nu ska det fyllas på igen så jag är redo för nya utmaningar:)

Önskar dig en riktig trevlig dag och vecka och ha det bäst:) Kramar i massor från Inger vännen:)