tisdag 5 april 2011

Åh så mycket fint jag fått!

Åh så mycket fint jag fått av mina snälla och underbara vänner! :-)

Först kom ett underbart mini-album från Kikki som jag blev så jätteglad för :-)
det är underbart vackert med fina verser och vackra papper och dekorationer se här...
(Bilderna har jag fått låna av Kikki)
Tack snälla Kikki för det jättefina albumet! :-)





Sen kom ett jättevackert kort från Lisan även hon har skrivit en jättefin vers på framsidan av kortet. :-)
Tack snälla Lisan för det jättefina kortet och tack så mycket för scrap-godiset som du skickade med! :-)



Inte nog med det, när Nettan och Åke var hit i fredags så fick jag allt detta av henne, ett jättefint kort och en underbar ljuslykta som hon dekorerat, den var inslagen i ett paket med crepe papper, snöret var det fina bandet och paketet var dekorerat med den vackra fjärilen. Jippie! :-D
Nu fick jag fina saker att använda på mina alster också. :-)
Tack snälla Nettan för allt detta fina som du gav mig! :-)
 

Nu har jag några mail att skriva, vinnarna ska dras och sen ska jag starta igång med lilla Ingers utmaning, 
du är väl med du också?

Ha en jättebra dag och var rädd om dig!


8 kommentarer:

Unknown sa...

Hej vännen :)
Så mycket fint du fått, vad roligt..
Det är du helt klart värd :)
Här har du en länk till sidan jag hittade tutorialen på..
http://pysseltagen.blogspot.com/search/label/Tutorials?updated-max=2011-03-11T09%3A06%3A00%2B01%3A00&max-results=20
Ha en bra dag / Kramis

Lena sa...

Hej Lena!
Jisses så mycket vackert du fått. Mycket ögongodis är det och jag förstår du blev glad. Ha en bra dag. Kram Lena

onkis sa...

Va roligt och få så många fina hemgjorda saker.
Så jag förstår att du är glad.

Lilla Pyssel Inger sa...

ÅÅÅ har jag missat något Lena vännen fyller du år redan igen ha ha ha:)
VILKA SNYGGA saker du har fått så roligt är jätteglad för din skuld:) Måste vara så trevligt att bli uppskattad på detta sätt:) Ta åt dig och passa på och njut vännen:)

Är GLAD att du gillade min nya utmaning och att du vill vara med så himla trevligt:) Väntar med stor spänning på ditt bidrag ska bli jättetrevligt att se:) Lycka till:)

Hoppas allt är bra med dig och att du får en jättetrevlig dag och vecka. Ha det bäst och massor med kramar från din lilla vän Inger:)

smuulan sa...

Åh, så mycket fint du fått, vad roligt! Det är du verkligen värd!!!
Kramisar

Carina sa...

Jättefina saker du fått, ha en bra dag/ Kramar

Anonym sa...

Wow, såååå himla fina saker du fått govännen min, det är du verkligen värd!
Visst är Nettan så go o fin, hon är en toppentjej!!! :) Fick du hälsningen? Är så glad att jag fick träffa henne på storträffen igen! :)
Hoppas du får en finfin dag med sol o värme!
Här lyser solen idag men än så länge lite kallt men det kanske blir varmare under dagen. Såg de första svanarna som flög trumpetande förbi här igår, ett första tecken på att våren äntligen är på väg, härligt!
Bautakramar till min härliga vän!
Suss

Distressed Desserts sa...

Så mycket fint du fått. Det är du värd Lena.
Glad för din skull.
KRam
/Maria