måndag 3 oktober 2011

Julkort helt utan stämplar / Christmas card without stamps

Ännu ett julkort till ett par utmaningar, i christmas stampins utmaning så får man inte använda några stämplar alls och i the ribbon girls utmaning så ska det rätt och slätt vara ett julkort. Båda dessa utmaningar passar mig utomordentligt bra, jag har ingen lust alls att plocka fram mina promarkers. hihi ;-) Motivet köpte jag förra julen och a merry christmas är utskuret från en spillbit, som kommer från ett flera år gammalt julpapper.

Detta kort lämnar jag alltså in till dessa utmaningar: /
With this card I participating in these challenges:

http://christmasstampin.blogspot.com/

http://ribbongirls.blogspot.com/ 


Jag önskar alla en bra och trevlig vecka! :-)
I wish everyone a good and nice week! :-)

9 kommentarer:

onkis sa...

Härligt julkort med en jättefin bild.
Kram!

Lena sa...

Hejsan Lena!
Jättfin bild du använt på ditt kort. Snyggt med de glittrande stjärnorna. Ha det så gott du kan. Kram Lena

Gertrud sa...

Ett jättefint kort. Det passar så bra med det rutiga pappret till det andra. Och bandet med hjärtan är fint. Lycka till, kram Gertrud

Nina sa...

Vackert, underbar bild. Lycka till i utmaningarna. Kram Nina

Tjocka Tanten sa...

SÅ Jätte fint kort! Blir också glad av att man inte alltid behöver ha stämplar ;)Du har en jätte fin blogg med mycket inspiration.

Åsa sa...

Hej vännen!
Var inne och tittade hos dig innan idag och blev så sugen på att vara med i den ena av utmaningarna att jag helt glömde skriva kommentar... ditt kort är jättesnyggt och riktigt vackert - tänk vad mycket man kan göra utan stämplar!!! ♥
Har suttit själv och fått ihop ett bidrag som jag hoppas jag får delta med. Ska se om jag kan få ut det på bloggen bara, ibland går det ju ganska bra fast man är trött. :)
Tack snälla för att du var med så jag fick chansen att veta att den utmaningen fanns, det var det roligaste jag gjort idag! ♥ Tack vare dig! ♥
Massor med krya på dig-kramar till dig!
Åsa

Kerry Steger sa...

Very pretty! I love your colour combo! Thanks for playing along with CSAYL this week!

MacKenzie sa...

The main image you used is absolutely beautiful! Way to resist the stamping temptation! Thanks SO much for joining us this week at Christmas Stampin' All Year Long :-)

Katarina sa...

Jättefint julkort. Tror jag har det där röda pappret med stjärnorna ngn stan bland alla mina papper :). Kram K